بالاترین نرخ فروش محصولات با سئو
نوشته شده توسط : اهوراوب

افزایش فروش با سئو از مهم ترین اهداف در بهینه سازی سایت ها می باشد که به شیوه های مختلف می توان به آن دست پیدا کرد. بسیاری از سایت های فروشگاهی علی رغم هزینه های بسیار زیادی که برای سئو و بهینه سازی سایت اختصاص می دهند، در نهایت نمی توانند به فروش مناسب دست پیدا کنند. 

 

راه های افزایش فروش با سئو

همانطور که می دانید همیشه نمی توان با سئو وبسایت به افزایش فروش مداوم دست پیدا کرد. بلکه باید بتوانید در این مسیر به درستی قدم بگذارید تا با کسب رضایت کاربر در نهایت فروش را چند برابر و همیشگی کنید. 

 

1. افزایش فروش با انتخاب عنوان مناسب

فرض کنید با تحقیق کلمه کلیدی مناسب و رعایت اصول سئو سایت شرکتی موفق شده اید به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید، اما ورودتان به صفحه اول تاثیر زیادی بر افزایش ترافیک و بالا بردن فروش نداشته است. یکی از مهم ترین دلایل در این شرایط که نتوانسته اید کاربر را به خوبی به سمت خود جذب کنی استفاده از عنوان نامناسب است. 

 

2. تاثیر متادسکریپشن بر افزایش فروش

توضیحاتی که در قسمت دسکریپشن برای هر صفحه وارد می کنید در صفحه نتایج جستجو به همراه لینک نمایش داده می شود.در نتجه بهتر این است که بتوانید اطلاعات کاربردی و مناسب و البته جذاب را در آن قرار دهید. توجه داشته باشید که در سئو سایت فروشگاهی  استفاده از کلمات قیمت و خرید و ارزان و تخفیف همگی می توانند تاثیر زیادی بر جذب مخاطب و افزایش فروش داشته باشند. 

 

3. توجه به نظرات کاربران در سایت

در صورتی می توان با بهینه سازی سایت همزمان نرخ تبدیل را بالا برد که کاربر پس از ورود به سایت و لینک مورد نظر نیز به رضایت مطلوب دست پیدا کند. یکی از نکات کاربردی و بالبته آسان که می تواند به بالا بردن نرخ فروش کمک کند توجه به بخش نظرات یا کامنت است. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

بالاترین نرخ فروش محصولات با سئو

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر در تماس باشید:

09127900796

02188396574





:: برچسب‌ها: سئو سایت , سئو سایت شرکتی , سئو وبسایت , سئو سایت فروشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: